Er zijn meerdere factoren die problemen kunnen veroorzaken bij het bewerken of openen van een project.
1. Start eerst de telefoon of tablet opnieuw en probeer het nog een keer. Log niet uit in de app.
2. Is je telefoon of tablet up-to-date? Als dit niet het geval is, werk dan het systeem bij naar de nieuwste versie.
Werkt het nog steeds niet?
Wij vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke versie van de app gebruik je? (Druk op "Mijn Account" in de rechterbenedenhoek. Je kunt de versie van de app onder de tekst zien.).
2. Wanneer ben je begonnen met het maken van je fotoboek?
3. Gelieve stap voor stap te beschrijven hoe het probleem zich voordoet. We zullen proberen het probleem te reproduceren, dus wees alsjeblieft zo gedetailleerd mogelijk.
Bijvoorbeeld: waar gebeurde dit in de app? Welke acties deed je vlak voordat het probleem zich voordeed? Heb je een foutmelding ontvangen?
4. Voeg een schermafbeelding toe van het foutbericht of de status van de app op het moment van het probleem.
5. Voeg de 'customer support'-informatie toe (Waar kan ik de logbestanden vinden in de app (smartphone en tablet)?).
Werk je niet via de app? Vind hier dezelfde instructies voor:
- Offline bewerkingsprogramma Windows
- Offline bewerkingsprogramma Mac
- Online bewerkingsprogramma