Problemen die ontstaan tijdens het opstarten van ons programma kunnen worden veroorzaakt door fouten tijdens uploaden of onjuiste downloads.
1. Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding gebruikt. Als dit mogelijk is, gebruik een kabel in plaats van wifi.
2. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan een reset uit te voeren van ons programma.
Let op: alle fotoboeken die staan opgeslagen op je computer blijven bewaard als je een reset uitvoert van het programma.
- Open het EHBO scherm.
- Selecteer "beperkt herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer het programma opnieuw te openen.
- Als dit het probleem niet heeft opgelost, open dan het EHBO scherm opnieuw.
- Selecteer deze keer "volledig herstel".
- Sluit het EHBO scherm en probeer opnieuw het programma te openen.
Werkt het nog steeds niet?
We vragen je vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende informatie:
1. Welke Mac OS versie gebruik je? Klik hier als je niet weet welke versie je gebruikt.
2. Welke versie van het fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg de volgende bestanden van het programma toe (Waar kan ik de EHBO bestanden vinden die jullie technische dienst heeft opgevraagd?).
- Systeemprofiel
- Applicatie log
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.