Foutmeldingen die voorkomen bij uploadproblemen:
- "Socket error"
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Opmerking: Dit artikel biedt een oplossing voor wanneer er problemen ontstaan tijdens het uploaden van je bestelling nadat je op "bestellen" hebt geklikt. Als je problemen ondervindt in je winkelmandje, lees dan meer in dit FAQ artikel: Problemen tijdens het bestelproces.
Wanneer je problemen ondervindt tijdens het uploaden van je bestelling, kan dit meerdere oorzaken hebben. We vragen je vriendelijk om de volgende oplossingen te proberen:
1. Controleer je internetverbinding.
2. Verzeker jezelf ervan dat je de laatste versie van onze app gebruikt. Je kunt dit achterhalen door naar de App store/Playstore te gaan en te zoeken naar de albelli app. Als je een melding ontvangt dat er een update beschikbaar is, selecteer dan "update" om deze te installeren. Nadat je de laatste versie hebt geïnstalleerd kan je het beste je apparaat opnieuw opstarten. Open nu enkel de app op je apparaat en probeer de bestelling opnieuw te plaatsen.
3. Als je nog steeds problemen ervaart is het mogelijk dat je te weinig vrij geheugen hebt op je apparaat. We vragen je vriendelijk om wat geheugen vrij te maken door data van andere apps te verwijderen.
Lukt het nog steeds niet om te bestellen?
Heb je alle mogelijke oplossingen hierboven geprobeerd maar je ervaart nog steeds problemen? Neem dan contact op met onze klantendienst. We zullen ons best doen om je te helpen!