Foutmeldingen die voorkomen bij uploadproblemen:
- "Socket error"
- "Bad Gateway (eclHTTPerror)"
- "Failed to upload product: HTTP/1.0 502 Bad Gateway"
- "Can't connect to print service (Mac)"
- "Redirect (Can't connect to browser)"
Opmerking: Dit artikel biedt een oplossing voor wanneer er problemen ontstaan tijdens het uploaden van je bestelling nadat je op "bestellen" hebt geklikt. Als je problemen ondervindt in je winkelmandje, lees dan meer in dit FAQ artikel: Problemen tijdens het bestelproces.
Wanneer je problemen ondervindt tijdens het uploaden van je bestelling, kan dit meerdere oorzaken hebben. We vragen je vriendelijk om de volgende oplossingen te proberen:
1. Controleer eerst je internetverbinding en gebruik indien mogelijk een kabel.
2. Om je computer te beschermen, worden de meeste softwareprogramma’s standaard geblokkeerd door de firewall. Om iets bij albelli te kunnen bestellen, moet je de fotoboek software toestaan om verbinding te maken met het internet. We adviseren je om de onderstaande stappen te volgen om de firewall-instellingen aan te passen:
Lees hier hoe je de Mac-firewall-instellingen kunt bewerken.
3. Als je de mogelijkheid hebt om je bestelling af te ronden op een andere computer, kan dit een oplossing zijn.
Lees hier hoe je je bestelling kunt plaatsen vanaf een ander apparaat.
Lukt het nog steeds niet om te bestellen?
We vragen je dan vriendelijk om ons contactformulier in te vullen met de volgende gegevens:
1. Welke Mac versie gebruik je? Klik hier als je niet weet welk besturingssysteem je gebruikt.
2. Welke versie van ons fotoboekprogramma gebruik je?
3. Voeg de volgende bestanden van ons programma toe aan je bericht. (Waar kan ik de E.H.B.O. bestanden vinden die jullie klantendienst heeft opgevraagd?)
- "System profile"
- "Application log"
4. Geef kort aan welk probleem je ervaart en welke foutmelding je ontvangt.
5. Vermeld dat je alle stappen in deze FAQ al hebt geprobeerd.