Als je voor betaling via bankoverboeking kiest, is het belangrijk dat je het juiste referentienummer invult bij de overboeking.
Wanneer dit niet gebeurt, kan ons systeem de betaling niet koppelen aan de juiste bestelling en zal het bedrag automatisch worden teruggestort.
Om de betaling opnieuw uit te voeren, navigeer je naar je winkelmandje nadat je bent ingelogd op onze website. Via je winkelmandje kun je de bestelling nogmaals afronden en betalen. Nadat je hebt gekozen voor bankoverboeking wordt je doorgeleid naar de betaalpagina waar je het referentienummer kunt vinden. Je kunt uiteraard ook kiezen voor een andere betaalmethode.
Let op: het kan een aantal werkdagen duren voordat een overboeking daadwerkelijk door ons is ontvangen, waardoor het langer duurt voordat je bestelling in productie wordt genomen. Betalingen via Ideal, credit card of Paypal worden wel direct verwerkt.
Staat je bestelling niet meer in het winkelmandje? Plaats dan de bestelling opnieuw of neem contact op met onze klantenservice. Wij kunnen een nieuwe betaallink voor je aanmaken zodat je de betaling alsnog kunt voldoen.