Wanneer je op de knop "Downloaden" klikt, wordt automatisch een pop-up venster geopend. Als er niets gebeurt, heb je waarschijnlijk een pop-up blokkering ingeschakeld. Als dat het geval is, zie je een bericht onderin of bovenaan je scherm. We adviseren je om op dit bericht te klikken en dan voor "Bestand downloaden" te kiezen. Als je deze optie niet ziet, kan je de pop-up blokkering (tijdelijk) uitschakelen door dit stappenplan te volgen:
Google Chrome
1. Klik op de 3 puntjes boven elkaar in de rechterbovenhoek van de pagina.
2. Klik op "Instellingen".
3. Klik op de knop "Site-instellingen" in het gedeelte "Privacy en beveiliging".
4. Ga naar het gedeelte "Pop-ups en omleidingen" en schakel de blokkering uit.
Internet Explorer
1. Klik op de knop "Extra" ("Tools" of het tandwielpictogram) en klik vervolgens op ''Internetopties''.
2. In het scherm dat opent, selecteer je het tabblad "Privacy".
3. Vink het vakje uit voor "Pop-up blokkering inschakelen".
Let op: wij raden het gebruik van Internet Explorer af. Deze browser is niet langer ondersteund en ondanks dat vele sites hierin goed werken, ontwikkelaars testen over het algemeen niet meer op Internet Explorer.
Zie ook: Waarom stopt de ondersteuning voor Windows XP en Vista?