De makkelijkste manier om na te bestellen
Je kunt producten snel nabestellen via de orderstatus in je account. Klik op het ordernummer en klik daarna op "Nabestellen" aan de rechterkant. Je ziet deze link alleen voor de producten die je via deze methode kunt nabestellen.
Is de knop "Nabestellen" niet aanwezig?
Voor producten die geen knop “Nabestellen” hebben, kun je de volgende methoden gebruiken:
Offline bewerkingsprogramma (Windows en Mac):
Als je een fotoboek hebt gemaakt in het offline fotoboekprogramma, dan kun je de software opstarten en het product openen dat op je computer staat opgeslagen. Je kunt eventueel wijzigingen aanbrengen, waarna je het bestelproces volgt om dit product na te bestellen.
Online bewerkingsprogramma:
Log in om een lijst met producten te zien die je online bij ons hebt gemaakt (dit vind je onder "Mijn opgeslagen projecten"). Om te bestellen open je het product en volg je het bestelproces. Uiteraard kun je nog dingen wijzigen voordat je bestelt.
App (smartphone en tablet):
Als je je product hebt gemaakt in onze app, dan kun je het daarin nabestellen en wijzigingen aanbrengen voordat je het nabestelt. Om na te bestellen start je de app en bekijk je jouw opgeslagen projecten.
Heb je vragen over het plaatsen van een nabestelling? Benader dan onze klantenservice. Wij helpen je graag!