Als je problemen ondervindt met de betaling tijdens het afrekenen, vragen we je vriendelijk om het volgende na te gaan:
- Zorg ervoor dat alle juiste gegevens zijn ingevoerd en dat je voldoende geld beschikbaar hebt. Als je met een creditcard betaalt, zorg dan dat je de juiste naam, vervaldatum en het juiste CCV-nummer vermeldt.
- Probeer te bestellen vanaf een ander apparaat. Ga naar "Winkelmandje" en log in om het afrekenproces vanaf elk apparaat te hervatten.
- Probeer te bestellen via een incognito- of privépagina.
- Verwijder de cookies en caches. Vernieuw daarna de pagina en probeer het opnieuw.
- Voer je de betaling uit buiten het land waar je bankrekening is uitgegeven? Bevestig bij je bank dat je een internationale aankoop doet.
Mocht je de betaling niet afronden, dan ontvang je automatisch een herinnering via e-mail waarin staat dat je nog producten in je winkelmandje hebt. Via deze e-mail kun je naar de bestelling gaan om het af te ronden. Wanneer de betaling is gelukt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Je kunt de status van je bestelling ook bekijken in je account.
Als je niet meer verder wilt, kun je de herinnering via e-mail negeren. De onbetaalde bestelling blijft 30 dagen in je bestelgeschiedenis, deze kan niet handmatig worden verwijderd.
Zie ook:
Ik heb problemen tijdens het bestelproces, wat kan ik doen?