Nadat je de bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt afgerond, wordt een geautomatiseerde orderbevestiging verzonden naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld.
Als je een bestelling hebt gedaan en geen bevestiging hebt ontvangen via e-mail, controleer dan het volgende:
- Heb je een ander e-mailadres gebruikt of heb je wellicht een spelfout gemaakt? Je kunt het controleren door te klikken op 'Instellingen' via 'Mijn account'.
- Het is ook mogelijk dat het in je spamfolder terecht is gekomen. Controleer je spamfolder en zoek op 'albelli' in je inbox.
- Controleer dat we niet op de lijst van geblokkeerde e-mailadressen staan en voeg ons toe als contactpersoon. Je kunt dit wijzigen in de instellingen van je e-mailprovider. We sturen updates en bevestigingen van bestellingen vanaf service@info.albelli.be.
Helaas kunnen we de automatische orderbevestiging niet opnieuw sturen. Je kunt wel altijd de order status bekijken in je account.