Nadat je de bestelling hebt geplaatst, is het afhankelijk van de orderstatus of het wijzigen van de inhoud (bijvoorbeeld het aanpassen van een foto) nog steeds mogelijk is. Klik op het ordernummer om de status te bekijken.
Status op "Wachten op betaling"
Heb je de bestelling nog niet betaald? Sluit dan de bestelpagina, breng de wijzigingen aan in je product en plaats de bestelling opnieuw.
Let op: je ontvangt mogelijk een e-mail met een betalingsherinnering, die je in dit geval kunt negeren. De bestelling wordt na een tijdje automatisch geannuleerd als er geen betaling is ontvangen.
Status op "Besteld"
Als je je bestelling al hebt betaald, maar je fotoproduct is nog niet in productie genomen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We kunnen de bestelling mogelijk nog aanpassen, maar dit is niet gegarandeerd.
Om je zo snel mogelijk te helpen, raden wij je aan om onze live chat te gebruiken of om ons te bellen.
Status op "In productie" / "Verzonden"
Het is niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan de inhoud van je bestelling wanneer dit al is geproduceerd of verzonden.