Vergelijkbare foutmeldingen:
- "Onbekende fout" tijdens het bestelproces
Volg onderstaande stappen:
Wanneer de bestelpagina vastloopt tijdens het plaatsen van je bestelling, komt dit meestal door de cookies en caches in je browser. We vragen je vriendelijk om de volgende dingen te proberen:
1. Verwijder de cookies en caches in je browser. Daarna vernieuw je de pagina en probeer je de bestelling opnieuw te plaatsen.
2. Probeer ook Incognito of Privacy-modus te gebruiken.
3. Als dit het probleem niet oplost, probeer dan een andere browser te gebruiken. Wij adviseren Google Chrome.
Hebben bovenstaande stappen het probleem niet opgelost?
Laat het onze klantenservice weten, onder vermelding van het volgende:
- E-mailadres.
- Browser en versie waar je in werkt.
- Schermafbeelding van de pagina die is vastgelopen.
- Vermeld dat je de stappen in dit artikel hebt doorlopen.
- Geef een duidelijke omschrijving van de stappen die je doorliep voordat de fout ontstond.
"Onbekende fout" melding tijdens het bestelproces
Mogelijke oorzaken:
- Doe je een nabestelling via de "nabestellen"-knop in je account? Het kan zijn dat de bestelling zo oud is dat wij de benodigde bestanden niet meer hebben om jouw bestelling opnieuw te produceren. In dat geval kun je een nabestelling plaatsen door het project in ons programma te openen en vanaf daar te bestellen.
- Als je een Reupload code hebt ontvangen van onze klantendienst, neem dan opnieuw contact met ons op om te achterhalen wat er aan de hand is.
- Als je een betaallink hebt ontvangen van onze klantendienst, kan deze zijn verlopen. Neem opnieuw contact met ons op om te achterhalen wat er aan de hand is.