Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Je kunt de status en verzending van je bestelling volgen via de orderstatus in "Mijn account". Hier vind je ook een overzicht van alle voorgaande bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Klik op het ordernummer om de voortgang te bekijken.
Als je bestelling ter verzending is aangeboden, ontvang je een automatische bevestiging via e-mail. Hier vind je ook de track & trace-link om de levering te volgen.
Hoe volg ik de verzending van mijn bestelling?
Als de status van je bestelling op "Verzonden" staat, zie je aan de rechterkant de optie "Volg deze bestelling". Hiermee word je naar de webpagina van de vervoerder doorgeleid. Bekijk onze website voor de actuele levertijden.
Let op:
- Het kan enige tijd duren voordat je pakket kan worden getraceerd. Als de bestelling 's avonds wordt verzonden, is de leveringsinformatie pas de volgende werkdag beschikbaar. Als de link na één werkdag nog steeds niet werkt, laat het onze klantenservice dan weten. We helpen je graag verder!
- Hoewel veel bestellingen binnen de gestelde termijn aankomen, kunnen we geen exacte leverdatum garanderen, omdat we afhankelijk zijn van de bezorgservice van onze vervoerders.
- Onbetaalde bestellingen blijven in het besteloverzicht zichtbaar voor maximaal 30 dagen. Lees meer over onze bewaartermijnen.
Internationale levering
Voor internationale bestellingen, afhankelijk van het land van bestemming, kan het 3-4 weken duren voordat de bestelling wordt afgeleverd. Invoerrechten kunnen ook van invloed zijn op de levertijd. De orderbevestiging is een automatisch gegenereerde e-mail, daarom worden alleen de standaard levertijden binnen Nederland weergegeven. Tot onze spijt worden internationale bestellingen verzonden zonder track-en-tracedetails, wat betekent dat het pakket niet kan worden gevolgd.
Als je de bestelling vier weken na verzending nog niet hebt ontvangen, benader dan onze klantenservice. We helpen je graag verder!